måndag 13 juni 2011

Student! :D

Oj vilken helg! :) Härligt med så många glada studenter, och kul att de fick en sån bra dag. Vädret kunde ju inte ha vart bättre. I år tog då min bror Fredrik studenten, ECEL3 från Rekarnegymnaiset! Stort grattis igen brorsan! =) Lite nostalgisk blev man ju och längtade tillbaka till sin egen student 2009 då jag gick ut NV3A från Rinmangymnasiet. Hela helgen bjöd på mycket trevligt sällskap och så fick man njuta av vädret till 100% vilket var riktigt härligt.
Idag har man då vart ledig och spenderade dagen med att först dra till Roxnäs och sola, sen blev det en sväng förbi Max och nu sitter man då här och är gryymt taggad inför denna jobbvecka :)
Imorn har jag en tur som kommer ta mig upp till Borlänge med övernattning, innan turen hem tidigt på onsdag morgon.Kommer även få min första provtur på loktåg då vilket ska bli spännande. Torsdagen har jag examination så önska mig lycka till =)
Blir borta nu ca 2 dagar så laddar upp nästa bildtema.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar