lördag 21 maj 2011

Första inlägget

Hejsan allihop! Nu har jag äntligen börjat blogga. Denna blogg kommer främst bli en "fotoblogg" där jag delar med mig av mina absolut bästa bilder, vilka kommer vara indelade i teman. Men ni kommer så klart även få följa min vardag =) Bilderna är från 2008-2011 och är tagna med digitalkameror, mobilkameror och systemkamera.


De teman ni kommer få se är är:
Tema:
Bilen (min bil, ford puma)
Båt (kryssningsfartyg, småbåtar m.m.)
Djur (allt från småfåglar till tigrar)
Eskilstuna (bilder i/runt om kring Eskilstuna)
Flyg (heliokoptrar/flygplan/flygbilder)
Fyrverkerier (fyrverkeri från festivaler/nyår/valborg)
Himmel (molnformationer etc.)
Höst (höstbilder i alla de slag)
Kloster Kyrka
(Kloster kyrka, Eskilstuna)
Natt (nattbilder)
Natur, landskap, stad (allmänna bilder)
Panorama (panoramabilder)
Regnbåge (Regnbågar)
Självporträtt (bästa bilderna på mig)
Solnedgång (de vackraste solnedgångarna)
Svamp (svampar)
Tåg ( blandade tåg, lok, godståg, motorvagnar etc.)
Vatten (vattenfall, vattendroppar, forsar, fontäner etc.)
Vinter (allmänna vinter och skidbilder)
Växter (blommor, växter, träd)Övrigt (övriga bilder)

Hoppas ni blir nöjda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar