måndag 23 maj 2011

Ett litet spratt...

Jaha dagen började med att jag flög upp ur sängen kl 07.30 och trodde jag hade försovit mig. Kursen började 09 idag och räknade med att vara där vid halv 9. Men min hjärna ville ju då så klart spela mig ett litet spratt och menade på att jag började 08.30 och skulle vara där 08.00. Så ja visst, jag stressade mig iväg och var där strax efter kl 08!! Efter ett tag insåg jag att detta inte kunde stämma! xD Pinsam start på dagen :O

Aja, dagen slutade toppenbra ändå med att se Pirates of the Caribbean On Stranger Tides i 3D med några härliga kollegor :) Filmen var gryyymt bra och 3D effekten gjorde det ju ännu bättre :) helt klart sevärd!

Dags att sova nu då kursstart imorn faktiskt är 09.00 haha! Ämne: Framgångsrik försäljning ombord. Ska bli kul
På toppen av det så tar jag o slänger ut nästa bildtema medan jag ändå är igång. Så håll till godo =)
God natt allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar